30 dagar?

Funderar på och göra såhär som alla andra gör, trettio dagar.

Dag 1 – Vad gör jag just nu
Dag 2 - En gammal bild på mig själv
Dag 3 - Fem sanningar om mig själv

Dag 4 – Bild på en person som du saknar
Dag 5 - Dagens outfit
Dag 6 - En bild på en person som är snygg
Dag 7 - Mina husdjur
Dag 8 - En bild som gör mig glad
Dag 9 - Min idol
Dag 10 - Mina rädslor
Dag 11 - En bild som jag alltid skrattar åt.
Dag 12 - Favoritfilm
Dag 13 - Jag och en klasskompis
Dag 14 - Om jag blev rikast i världen skulle jag...
Dag 15 - Den nyaste bilden på mig själv
Dag 16 – Pinsammaste minnet
Dag 17 - Hur det går för mig i skolan
Dag 18 - Min favoritplats i vardagen
Dag 19 - Min bästa vän
Dag 20 – Senaste lyssnade låten
Dag 21 - Vad gör jag på datorn
Dag 22 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 23 – Varför jag började blogga
Dag 24 - Favoritårstid 
Dag 25 -  Min sminkning 
Dag 26 – Något jag är beroende på att använda varje dag
Dag 27 – Mitt favoritgodis
Dag 28 - Min framtid
Dag 29 – Bild på favoritplagget
Dag 30 - Ett sommarminne

Tycker ni det låter som en bra ide ?

Kommentarer
jennifer (y)

underar också på att göra det...så jag inte får bloggtorka igen.. :/



Blogg: http://jenniferbenjamin.devote.se
2011-08-11 @ 19:06:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback