Dag 3 - Fem sanningar om mig själv

1. Jag är väldigt nöjd över mitt utseende förrutom mina ben (tycker dom är för smala och otränade) och skulderblad (har väldigt spetsiga och utåtstående)

2. Jag har 61 bilder i min mobil då jag har tagit kort på 13.37 , haha!
3. Jag har ibland 4 magrutor ,men det är bara efter jag har tränat.
4. Jag älskar att ta egobilder ,fast jag blir oftast aldrig nöjd med dom. Tar massa bilder med Emmas och Michans mobiler eftersom dom har iphone 4.
5. Jag älskar slappa byxor, skulle vilja gå i mjukisar vart som helst när som helst.
Bonus sanning, Här är en bild på mitt slöjd arbete nu i 8:an . Fick ett g och kommentaren: Du handsyr lika slarvig som en 4 åring.

Kommentarer
Norea

Fett taskig lärare.. Fast i efterhand ganska kul xD



Blogg: http://familjensr.blogg.se/
2011-08-13 @ 22:49:00
Norea

Fett taskig lärare.. Fast i efterhand ganska kul xD



Blogg: http://familjensr.blogg.se/
2011-08-13 @ 22:49:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback